مزیت خریداز اُگلد

  1. هدیه ای ارزشمند:

شمش طلای اگلد بهترین هدیه برای عزیزانتان است.چون محدودیت زمانی و مکانی ندارد.این نبود محدودیت سبب شده تا این محصول ارزشمند جهانی به هدیه ای برازنده برای انوع مناسبت ها تبدیل شود.از دیرباز طلا هدیه ای هیجان انگیز برای افراد بوده و تا به حال نیز جایگاه خود را به عنوان یک هدیه درخور حفظ کرده است.

  1. تنوع بالای محصولات:

شمش طلای اگلد طیف وزنی از 100 سوت تا 5 گرمی و طرح های متنوع جهت تطبیق نیاز شما را فراهم کرده است.

  1. خرید معتبر:

اُگلد دارای مجوزهای لازم برای فروش آنلاین طلا از اتحادیه کسب و کار های مجازی و اتحادیه طلا و جواهرات کشور می باشد. همچنین در بارپک  تمامی اطلاعات مربوط به محصول خریداری شده مانند: وزن محصول  ، عیار و برند اُگلد ثبت می‌شود. که این اطلاعات برای تایید اصالت و فروش شمش مذکور قابل استناد است.

  1. امکان عودت:

از آنجایی که ما به رضایت مشتریان می اندیشیم لذا اُگلد امکان تعویض و عودت شمش هایی که خریداری کرده‌اید را فراهم کرده است. تعویض آنها تا 3 روز بعد خرید امکان‌پذیر است. بهتر است این نکته را نیز درنظر بگیرید که قبل از اقدام برای عودت، حتما با بخش پشتیبانی اگلد هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

  1. ضمانت اصالت کالا و عیار

همه‌ ی شمش های اُگلد ساخته شده از طلای 24 عیار هستند و استاندارد تولید دارند، چون توسط مجموعه ای ساخته می‌شوند که جواز کسب دارند و عضو اتحادیه‌ی طلا و جواهر هستند؛ اُگلد یک شرکت سهامی خاص ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌های قوه قضاییه است و مجوز اتحادیه‌ی کسب و کارهای مجازی را دارد. پس شما میتوانید با خیالی آسوده شمش خود را از اُگلد خریداری کنید.

  1. ساخت سفارشی و شخصی سازی:

اگر طرحی خاص مد نظر دارید یا میخواهید برند ، لوگو یا پیام خود را در ظهر آن حک کنید این امکان در اُگلد فراهم شده است.همچینین ما متناسب با توان خرید مشتریان، میتوانیم شمش های 100 سوت الی 5 گرم را طراحی و تولید کنیم. همچنین شما میتوانید لوگو مجموعه خود را بر روی بارپک (داخل نقشه ایران عزیزمان)، هاردباکس و حتی بگ شمش های 24 عیار اگلد ثبت نمایید تا همیشه در خاطر ثبت شوید.

  1. خرید اقساطی:

شما عزیزان می‌توانید شمش مورد نظرخود را به صورت قسطی یا اعتباری (توسط درگاه های اعتباری بدون سود خریداری کنید) همچنین از محل اعتبارات سازمانی که با آن رابطه ی استخدامی دارید وامی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از محل آن وام نسبت به خرید کالا های مورد نیاز از جمله شمش های طلا اقدام کنید. بدیهی است در بسیاری از موارد سودی که شما در گذر زمان از محل خرید شمش های طلا کسب خواهید کرد از سود پرداخت شده به خاطر وام بیشتر بوده است. پس بدون سرمایه اولیه، روی شمش سرمایه گذاری کنید.

  1. شفافیت در قیمت

مشخصات هر شمش به صورت کامل در صفحه محصول ذکر شده است. همچنین موارد تاثیرگذار در قیمت ، مانند بارپک، هاردباکس، بگ و قیمت نهایی در صفحه محصول آورده شده است. برای اطمینان بیشتر، در سایت یک محاسبه گر وجود دارد. می‌توانید خودتان در ماشین‌حساب اُگلد قیمت را محاسبه کنید.

  1. خرید بی واسطه از تولید به مصرف:

شمش های طلا در کارخانه طلا سازی اُگلد طراحی، تولید و در بهترین و زیباترین شکل ممکن بسته بند ی میشود در این ارتباط هیچ واسطه ی دیگری وجود ندارد. در حقیقت شما مستقیما شمش های مد نظر خود را از یک تولید کننده  قانونی مطابق با استانداردهای جهانی 24 عیار با نازل ترین قیمت تهیه و خریداری میکنید و این موضوع صد در صد به نفع خریداران اُگلد خواهد بود.

10.مدیریت ارتباط با مشتریان

برای اگلد مهم است که رابطه خوبی با مشتریان خود داشته باشد. تلاش کرده‌ایم با استفاده از علوم ارتباطات  و ICT   برای ارتباط با مشتریان گام‌های بلندی را برداریم . ما به دنبال ارتقاء و کیفیت بخشی به خدمات خود، جهت کسب رضایت مشتریان هستیم. نظرات، دانش، تجربیات و ایده های ایشان را ثبت کرده وبرای بهبود خدمات ومحصولات خود آن را سرلوحه کار خود قرار میدهیم. ما به یک تعامل برد برد با شما مشتریان عزیز فکر می‌کنیم.

ما را دنبال کنید.

© تمامی حقوق برای اًگلد محفوظ است